czwartek, 27 czerwca 2013

Celuję kinem w oko. Podejście pierwsze.

Cześć!

Tak w ogóle to o co chodzi i kim ty, człowieku, jesteś?


Jestem Nieckałke i chcę prowadzić bloga, na którym będę polecać świetne filmy, a przestrzegać przed okropnymi. Mam zamiar czasami odbiegać od tematu, opowiadać anegdotki i prowadzić żenujące rankingi, a do tego wszystkiego świetnie się bawić. Opowiem Wam o filmach, które widziałam, a moje opinie o nich będą całkowicie subiektywne. Czasem będę wstawiać recenzje produkcji, które zasłużą sobie na moją uwagę. Czyli nigdy. Żartowałam. Ale wybrzydzanie i selekcjonowanie staną się podstawą tego bloga. 

Będą spojlery. Ale bez obaw - postaram się zaznaczyć wcześniej taki wpis krwistoczerwonym napisem 'UWAGA SPOJLER'. Chyba, że będę miała zły dzień i chciała też Wam zepsuć humor. Wtedy nie zaznaczę. Bruce Willis jest duchem.

Nie będę pisać o filmach, których nie widziałam (chyba, że taki będzie temat notki), a którymi fajnie szpanować. Będę natomiast czekać na sugestie Czytelników, co warto obejrzeć, a co pominąć szerokim łukiem. Te drugie i tak obejrzę. Wiadomo, z ciekawości.

A tak naprawdę to jestem bardzo sympatyczna i wcale nie taka wredna. Ale wiecie co? 
I tak kino Wam w oko.

Do zobaczenia!